Het laatste bericht

18 mei 2014 - Sydney, Australië

Laatste dag alweer met de groep ..... we hebbem al van 3 personen afscheid moeten nemen in Wellington. De Canadezen en een dame uit London vliegen vanaf Wellington naar een andere bestemming in de wereld. Wij gaan met ze zessen samen met 2 Duitsers en een jongen uit Amerika terug naar Auckland.

De reis zal 10 uur duren over 650 km. Morgen heb ik me laatste dag waarna er 3 alweer vertrokken zijn naar een andere bestemming. Omdat iedereen gisteren nogal moe was gaan we vanavond voor de laatste keer met ze alle nog wat drinken.

Na een gezellig (laatste) avondje uit had ik me voorgenomen om nog en laatste keer de ultieme toerist uit te hangen en lekker Door Auckland te lopen met de laatste 4 overgebleven groepsleden. Dit plan werd al snel verstoord toen iemand erachter kwam dat haar paspoort weg was... De hele dag rondlopen hebben we dan ook gedaan maar dan langs de bar, ambassade, politiebureau en het flight centre. S morgens om een uur 8 kwam ze erachter dat het weg was, grote paniek natuurlijk want om 9 uur s avonds zou ze terug vliegen na 4 maanden gereisd te hebben.

Na een hele dag zoeken heeft ze uiteindelijk alles moeten cancellen want ze zou haar terug vlucht nooit meer halen. De ambassade was gesloten (weekend). Uiteindelijk kom alles goed want de terugvlucht kon omgeboekt worden naar Woensdag voor een klein bedrag. Al met al niet de dag die ik verwacht had.

Met de vrienden die ik gemaakt heb de afgelopen weken zijn er al afspraken gemaakt om elkaar toch maar weer op te zoeken, het waren de gezelligste weken volgens iedereen.

Morgen (eigenlijk alweer vandaag) ga ik van Auckland naar Sydney, door naar Singapore en als laatste bestemming Amsterdam, maandag 19 mei om 7 uur s morgens zal ik landen in Amsterdam.

Terugkijken op de afgelopen weken kan ik zeggen dat het zeer geslaagd was en dat ik dit nooit meer zal vergeten. Ik zou zo'n lange vlucht ervoor over hebben om weer terug te gaan! !

1. Leendert de Jonge:
    18 mei 2014
    Ha Dennis, dank voor al je verhalen. Het was boeiend om zo van de reis (mee) te genieten en via de foto's een goede indruk te krijgen van dit prachtige land. Goede reis terug!
  2. Silvia:
    18 mei 2014
    Hey Den, het zit er weer op maar je kunt terugkijken op een prachtige reis en ervaring! Ik vond je reisverslagen super leuk om te lezen. Goede reis verder x