Chief of the Group

29 april 2014 - Raglan, Nieuw-Zeeland

Vandaag konden we lekker uitslapen want we werden pas om half 9 verwacht voor ochtend yoga gegeven door de surf instructeurs. Na de yoga, op een houten plateau halverwege een berg met een geweldig mooi uiticht, begon onze surf les in een soort garage waarbij we leerden Hoe je op een surfboard moet gaan staan.

Na de uitleg zijn we met de bus naar Ngarunui Beach gereden waarbij we wetsuits uitgereikt kregen samen met een surfboard. Het is ontzettend moeilijk en zwaar maar helemaal Het einde als het ook daadwerkelijk lukt om rechtop te gaan staan en je aan het surfen bent.

In de middag zijn we het stadje in gegaan om buritto's te eten en even wat de stad zelf te zien. Bij terugkomst in het appartement was er de mogelijkheid voor een lange wandeling of een relax middag. De keuze was snel gemaakt nadat het vreselijk begon te regenen! Ik heb een heerlijke middag Door gebracht met me serie op bed.

In de avond hebben de surf leraren een heerlijke barbecue klaar gemaakt voor ons! De plannen voor morgen zijn ook al gemaakt, we gaan de glowworms bezoeken en kruipen Door grotten. Hierna zullen we een maori stam gaan bezoeken en Na dit bezoek zal de Chief of the Group in een speech de stam bedanken. En nu 3x raden wie tot Chief of the Group gekozen is..... Ja hoor, de hele groep heeft op mij gestemd, ''embrace the bizar'', als je twijfelt over iets wordt deze uitspraak Door iedereen geroepen, dus geen probleem, dit ga ik wel even doen!! Nu snel mijn speech gaan schrijven en laten controleren Door alle Engelstalige