Kan het slechter als backpacker?

27 april 2014 - Raglan, Nieuw-Zeeland

Na een heerlijke nacht slapen voel ik me weer als nieuw, dat is maar goed ook want om half 7 staat de wekker voor de reis naar de tweede bestemming, Raglan.

De reisleider gaf aan tijdens het ontbijt dat hij even de bus halen ging en of wij dan 8 uur stipt beneden, voor de hostel, klaar wilden staan. Na een simpele maar goed ontbijt zijn we naar beneden gegaan met ze alle en komt de reisleider aanrijden in een mooi en luxe Mercedes busje.
Als backpacker kan je het ook slechter treffen!

Na een rit van 2 uur deels Door de bergen met veel bochten zijn we aangekomen bij de eerste stop waar we een rondleiding kregen op een ecologische boerderij..... aansluitend gingen we gelukkig kajakken waarna we Door middel van een boot langs de stad Raglan voerde, tijdens het varen kregen we een geweldig mooi uitzicht (foto's zijn onderweg) en een barbecue voorgeschoteld als lunch.

Nu zijn we aangekomen in de tweede hostel en ik heb geluk ,denk ik, want ik verblijf in een geweldig mooi appartement met hottub op de bovenste verdieping. Vanavond zullen we fish&chips gaan eten (vis?!) En daarna een zal zeker de drank rijkelijk vloeien.

Morgen staan de surflessen op de planning, dus allemaal nieuwe dingen maar het is genieten ten top!

1. Silvia:
    28 april 2014
    Hey Dennis, even een berichtje van ons vanuit New York. (volgens mij kunnen we niet veel verder van elkaar af zijn...) Ik vind dat je het verdiend hebt zo'n mooi appartement met hottub nadat je 1e nacht met de houtzagers was. Klinkt leuk allemaal kayakken, surfen, BBQ. Hoe zijn je reisgenoten?
    Heel veel plezier en geniet ervan want dit soort reizen zal je niet elk jaar maken! xxx
  2. Ron:
    28 april 2014
    Hee Dennis, eindelijk tijd om even goed naar de foto's en de verhalen te kijken. Ziet er allemaal top uit! Veel plezier daar en we Skypen gauw weer.