QUEENSTOWN

8 mei 2014 - Queenstown, Nieuw-Zeeland

Nadat we 12 uur aangekomen waren in de plaats waar de spoed overnachting was zijn we vanmorgen om 8 uur weer vertrokken zodat we op tijd in Queenstown zijn.

Vandaag zullen er 2 activiteiten op de planning staan, Jetboat en Rope Swing! Na deze activiteiten zullen we, omdat de groep niet te groot is en wij de leukste groep zijn, bij de ouders gaan eten van de CEO. Na het dinner zal er een BNO volgen, Big Night Out.

Wat een geweldig mooi huis hebben zijn ouders, zwembad en jacuzzi!! Foto's heb ik niet want die durfde ik niet te maken. Maar een heerlijk luxe diner met kip, Ierse worstjes, lam, aardappelpuree en nog veel meer.

Voor het diner hebben we in een Jetboat gezeten en daarna 2 Rope Swings gedaan. Het jetboaten was heel erg leuk. Op een rivier dicht langs rotsen scheuren en 360 graden rondjes draaien. Maar dit spektakel kwam niet in de buurt van de Rope Swing.

De rope swing is een vrije van 60 meter op een hoogte van 109 meter en een swing van 200 meter. Dit is 'Awesome'. Het filmpje krijg ik niet op internet maar de foto's zullen voor zich spreken. Het filmpje komt wel als ik thuis ben.
Ik heb 2 sprongen gedaan maar de laatste, met een vuilnisbak op me hoofd, was het engst. Je weet namelijk niet wanneer zij gaan duwen.

Savonds zijn we met ze alle uitgegaan en na een paar uur slaap moest ik er alweer uit voor de bungeejump van 134 meter! ! Vanmiddag hebben we vrij em is er em kans om te winkelen en te relaxen.

1. Annelies:
    9 mei 2014
    Nou gelukkig zijn deze activiteiten achter de rug en vond je het een spektakel. ...ikzelf snap niet echt goed wat hier de kick van is....maar Den wij zeggen vaak genoeg tegen elkaar...... als jij zo was was jij ook zo! Maar toch de tip van Silvia.....aquajoggen wellicht een leuke activiteit om nog te doen? ....
    wat gastvrij van de ouders om jullie uit te nodigen om te komen eten! ! Jij bent toch chief of the group? Ik nodig jullie ook allemaal uit om te komen eten!...
    Volgens het overzicht gaan jullie nu richting Fiordland National Park voor een 5 uur durende kayaktocht omringd met watervallen en torenhoge cliffen! Klinkt prachtig en 'veilig' ....geniet vriend!!! X
  2. Silvia:
    9 mei 2014
    Hey Dennis zoals ik al op fb schreef ik durf niet eens naar het filmpje te kijken...zweet staat in mijn handen. Maar jij beleeft er duidelijk heel veel plezier aan. Geniet nog van je reis, het lijkt mij een prachtig land!! X