Rustige dag

5 mei 2014 - Franz Josef Glacier, Nieuw-Zeeland

De vooruitzichten qua weer waren niet heel erg goed, en dat is helaas uitgekomen. Het regent en wanneer het regent hier, regent het goed. Voor vertrek Namen we de dag Door met de CEO. Na een aantal stops zijn we aangekomen bij ons hostel, Rainforest Retreat. Ja een regenwoud. Geweldig mooie omgeving en de hostel is ook goed. Alleen het Internet is slecht geregeld, maar dat wordt niet erg gemist.

Vandaag hebben we ons weer ingeschreven voor aankomende activiteiten, Franz Josef Glacier Walk, Rope Swing, Luge en nog een aantal. De vooruitzichten zijn dus erg goed. Vandaag hebben we een thema feest met andere groepen, Strak en Gekleurd.

Dus nu snel omkleden en op naar het dinner met als toetje een shotje waar ik de naam niet van noemen kan haha.
Morgen staat de Franz Josef Glacier Walk op het programma, we worden eerst met een helikopter naar de ijsberg gebracht en dat schijnt ontzettend mooi te zijn. Dus de foto's, wanneer ik goed Internet heb, zal ik er meteen op zetten. Dit geldt voor als foto's!

1. Annelies:
    5 mei 2014
    Opa zijn verjaardag was heel gezellig, Melvin, Mike, Wesley, Tim en Sam waren er ook......Sam had een lekkere taart gebakken met Arie 68 erop! Ze ontpopt zich als de vrouwelijke "Rudolfs Bakery"... Tim zelf op zijn nieuwe fiets helemaal vanuit Middelie naar Edam gefietst en weer terug! Knap hoor. ...zo houd ik jou nou een beetje op de hoogte aangezien we geen skype contact hebben maar dat is helemaal niet erg! Zaterdagavond met Opa, Andre, Debbie, Sil, Ron en wij dan naar het theater de Kleine Komedie geweest en lekker hapje gegeten samen.... nou vriend er staan weer super leuke activiteiten voor je op het programma. ..kunnen we maar 1 ding op zeggen....GENIET!!! En kom veilig weer op de grond aan...kus!
  2. Dennis:
    5 mei 2014
    Jaa ik ga nog heel veel doen hier.. De tijd gaat wel snel!! Die Tim en sam, helemaal geweldig!
  3. Silvia:
    5 mei 2014
    Dat lijkt mij ook echt spectaculair zo'n helicoptervlucht, ben benieuwd naar je foto's en filmpje!! Enjoy :)
  4. Wilco & jolanda:
    6 mei 2014
    he dennis gaat lekker zo te lezen ik had nog geen tijd gehad om je reis verslag te lezen. nou geniet ze en we spreken elkaar wel weer snel

gr wilco jolanda dexter olivier