Rustige dag

5 mei 2014 - Franz Josef Glacier, Nieuw-Zeeland

De vooruitzichten qua weer waren niet heel erg goed, en dat is helaas uitgekomen. Het regent en wanneer het regent hier, regent het goed. Voor vertrek Namen we de dag Door met de CEO. Na een aantal stops zijn we aangekomen bij ons hostel, Rainforest Retreat. Ja een regenwoud. Geweldig mooie omgeving en de hostel is ook goed. Alleen het Internet is slecht geregeld, maar dat wordt niet erg gemist.

Vandaag hebben we ons weer ingeschreven voor aankomende activiteiten, Franz Josef Glacier Walk, Rope Swing, Luge en nog een aantal. De vooruitzichten zijn dus erg goed. Vandaag hebben we een thema feest met andere groepen, Strak en Gekleurd.

Dus nu snel omkleden en op naar het dinner met als toetje een shotje waar ik de naam niet van noemen kan haha.
Morgen staat de Franz Josef Glacier Walk op het programma, we worden eerst met een helikopter naar de ijsberg gebracht en dat schijnt ontzettend mooi te zijn. Dus de foto's, wanneer ik goed Internet heb, zal ik er meteen op zetten. Dit geldt voor als foto's!